Followers

rindoo gamaknye..


haloo everybody...cik adiq manis dan cik abg encem...
ukeh...nak cite apew eak...hurmm...ni lah kejenye lau da xde keje...menaip ntah apew2 topik tanpa tajuk...dah masuk bape bulan aku dgn dunia blog ni...shape yg kenalkan?? seorang rakan bernama AMER..beliau yang memperkenalkan dunia blogger ni pade aye...link beliau..
bnyk yang aye belajar dari beliau ni..kiranye dye dah lea digelar sifu lah....bab2 gadget sume dye ajar...
selain dye...aye banyak gak belajar pasal blogger ni dari salah sorang sibling angkat aye kat JMC uh...shape??izmi namenye...lau nak kenal g lah kat link ni...
dye gak lah yang banyak bagitahu aye sal contest atau pape je..terutama blog yang best...ermmm...maceh ye iz..jasamu dikenang..ahakss....
ermm...cakap2 sal sibling angkat ni..rindoo lak gamaknye kat dowang...siblings angkat aye kat JMC..
shape???jum semak...
*MADIE
*ZUBAIR
*IDA
*SYUE
*WAN
*IZ
*IZAT
*AZIE
*MIDA
*NAS
*FIFFY
*AQEM
*IKIE
*IKA
dowang ni lah siblings aye kat JMC or dalam BM dipanggil KMJ (kolej Matrikulasi Johor )...ermmm...rindoo nak wat mesyuarat adeq badeq...haha..port nyew depan blok c...
hope sangt nak jumpa kowang....rindoo gilew!!!




with love,    
Dunia budaq kechik

Comments

Post a Comment

Popular Posts