Persiapan Majlis Persandingan NurHidayu dan Muhammad Zubair

"Selamat Pengantin Baru...selamat berbahagia...selamat ke anak cucu..smoga bahagia..."


ohoho...
Assalamualaikum....
uhuhu...tadi bertempat di rumah atok..telah berlansung satu perbincangan tentang majlis persandingan NURHIDAYU dan MUHAMMAD ZUBAIR...segala persiapan juga telah disediakan...tunggu hari je...fufufufufu..takot pula...ish3x..berdebar je dengar tadi....




jeng3x...
ahaha..ayue gurau sahaja...sebenarnya bukan persiapan majlis untuk ayue..tapi untuk sepupu ayue..NURHIDAYAH...dengan pasangan nya IZWAN....
temanya warna ungu + putih...sangat cantik...lansungnya 5 JUN 2011...
kebanyakan barang ayue yang pilihkan untuk dayah..tapi ada juga barang yang mak, dan dia yang pilih..hehe..lagak macam ayue pulak nak kahwin..hahaha...


jom servey sikit barang2 yang sempat ayue snap pic tadi kat umah atok..

  


bunga telur

dulang + cenderahati + bunga manggar

ni je lah yang ayu sempat snap tadi..ayu longgok je satu tempat...banyak lagi yang perlu beli...barang hantaran pulak ada dekat rumah makcik ayue...dia gubah sendiri...hurmm..so.x dapat nak snap...sangat rugi..sebab purple dan putih..cantik...hehe..okeh laa...ayue nak g tengok ayah tengah wat apa kat ruang tamu tu..macam bising je...hahaha....
wassalam...

p/s : ayue teringin t nak warna biru hitam lah...cantik tak???ahaha..apelah..menggatal lak ko ni ayue...

with love,
Dunia Budaq Kechik

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2