Followers

mimpi

Assalamualaikum....
ehehe...halooo semua....berjumpa lagi.....malam tadi aye dapat satu mimpi yang sangat mnyedihkan dan memberikan aye keinsafan...
aye mimpi yang aye ni meninggal dunia...
aye nampak roh aye keluar dari jasad aye...ape yang peliknya..aye mimpi aye tikam diri sendiri..apa maksudnya itu?? 
seterusnya...tibe2 aye berada di satu tempat...nampak macam masjid..ramai sangat org tengah baca yassin..
aye cari mak ayah aye..keluarga aye tapi tak jumpa..aye jadi takut sangat...aye jalan sepanjang koridor masjid tuh...tibe2 aye nampak ayah aye..
aye pergi dekat die..aye duduk depan ayah sambil nangis..tapi ayah macm x nampak aye...aye tengok kat dalam masjid tuh aye nampak ade jenazah...aye tahu itu aye...
lepastu aye pegang tangan ayah..tapi tak ada respon dari ayah..ayah nangis...
aye peluk ayah..aye nangis...
sedar2 aye dah terbangun dari tido...dan memang air mata aye dah mengalir dah..aye nangis dalam tido...
ape makne semua ni?? boleh kawan2 terangkan pada aye??apa maksud mimpi aye ni???aye takot...
wassalam...

Comments

  1. mainan syaitan je 2..jgn pikir sgt..yp kite as a khalifah kene la beringat2...tol kn?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts