Followers

kucing...

Assalamualaikum dan salam bloggers...
hai...bertemu kembali di arena blogger hak milik budaq kechik yang tak pandai nak urus diri..hehehehe....
okeh....aye ngah pening ni...kenapa?? aku nak tukar template tp aye masih tak dapat nak cari yang sedap mata memandang...boleh bg idea tak kat mane aye nak cari template yang cantik2???hurmm...dah bape jam aku carik x jumpa...sedih tau...
sedang aye dok mecari dan menekan-nekan kekunci lappy aye ni...kucing aye lak dok sibuk nak meleset..kang aye marah bukan dye faham pon...bile aye naekkan kaki kat atas sofa...dye pon sibuk nak melompat atas sofa jugak...nyibuk je ea SEPET (nama beliau..aku yg kasik sebab mata dye mase kekecik sepet..hahaha )...
cakap sal kucing ni..banyak jenis2 kucing yang kita tahu..tak kurang jugautan,kucingk yang kita tak tahu jenis nya kan..kalau aye...aye ni cume tahu bape jenis je...cam kucing siam,kucing parsi,kucing hutan...hehehe...pastu bulu dowang pun lea beza2...ade yang bulu panjang..bulu pendek...aye nak cakap sal kucing pon aye bukan tahu sangat...cume tahu sikit2 je lah....tp aye mmg minat dgn binatang manje yang chomel ni..ape lagi lau tgok kucing yg gemok cam garfield tuh..uh puas nak peluk...
cam si SEPET yang ade kat umah ni pon puas dah kene belek..kene belai...hehe...jum..kite servey sikit pic2 kucing comel...hehehe...
lau dapat yang camni..puas!!!!!






with love,          
                                Dubia budaq kechik

Comments

Popular Posts