Ketakutan Menghantui Jiwa

ARGHHHHH!!!!!!


fufufu..takot...takot...ayue tak senang duduk ni..taksenang baring..tak senang berdiri...tak senang tulis..semua serba tak senang ni....


ESOK!! ESOK!! ESOK!!!




esok hari penentuan..penentuan segalanya..penentuan sama ada ayue ni memang sah main2 masa belajar..penentuan yang menunjukkan tahap pembelajaran...penentuan..penentuan sama da masih boleh bertapak lagi di KOLEJ MATRIKULASI JOHOR atau pun tidak..penentuan sama ada masih boleh men beskal petang2..penentuan sama ada masih boleh lepak2 kat kolam...ish...serba tak kene ni...fufufufu...


arghh..ketensionan mula melanda diri...tak nak hari esok..tak nak...tak nak tgok result..uwwwaaa!!! T.T


tapi kene jugak tengok..doa je lah..ayue dah usha..wish me luck sis and bro...ohh...Aminnn...


nak tido..takot nak tengok jam strike to twelve...ohhh...ZZzzZzZzZzZzZzZzzZzzzZzzzZzzz


wassalam....



Comments

  1. follow you dan tinggalkan jejak utk dijejaki

    ReplyDelete
  2. taklah..msih ade yg dua tahun punyer program..salh sorang nye..ayue lah...hee~

    ReplyDelete
  3. adesh...cikgu tanya???hehehehe~
    alah..pointer saye sikit chegu..padan dgn muka sayer + demam panas masa study week...3.33 je...T.T...budaq tp lg hebat

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2