"hafizzainal's contest - senyuman mahal "



Assalamualaikum...ohaiyyo...hehe...sedang gembira?? kenapa?? ayue jumpa contest lagi...hahaha...nampak sangat ayue ni gila contest...aduyai....ikotkan ayue tak tahu pun pasal ni...tapi ayue telah di TAG oleh cik Ayin.   terima kasih ye cik ayin...


nah...amik...lebar punyer senyum tuh tau...hahaha...pic ni ditangkap masa ayue kat kem PLKN...tapi masa ni nak pergi makan tengahari pada hari ahad dimana henpon diberikan kepada pelatih dan wajib dipulangkan pada waktu malam...sambil2 tunggu kawan yang lain..ayue pun snap lah sendiri...ahahaha..hantu gambar..yelah..henpon cume dapat dua hari seminggu..iaitu hari sabtu dan ahad je..jadi snaplah bebanyak..kan3x...


kenapa ayue rasa senyuman ayue mahal?? haha...sebab ayue ni jenis orang yang salu muncong itik 24 jam...susah sikit nak senyum2x ni...haha...tp bila senyum..tak benti pulak..hahaha~ pasytu kan..ramai kawn cakap ayue senyum comel..hahaha...bangga lak..comel ke?? wallahualam...anugerah Allah kan...itu je..penat nak pomote diri..hehe...


ha??? nak join?? klik SINI


okeh..
wassalam...


with love,

Dunia Budaq Kechik

Comments

  1. HAFIZ ZAINAL NI MC KENAL JE.BUDAK PASUM KAN ?XD

    ReplyDelete
  2. ye kot..entah lah izyan..ayue baru je follow2 beliau...dikenalkan oleh kawan ayue...hee~

    ReplyDelete
  3. betol laa 2.. memang bdak pasum pom...
    artis lagi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2

XPDCDaksies (PART 5)