Followers

Gokusen

Assalamualaikum....hai allzz...
emph..lamer dah nampaknye aye x menengok blog ini...
yg sebenarnya aye syok sgt menengok satu cerita ni...sampaikan lau makan pon nak cepat2x...sekadar nak tengok cerita ni je..ulang2 kali pon tak pew...
GOKUSEN...
pernah dengar tak?? atau tengok mungkin???
cerita ni dah lama dah sebenarnya..tapi yelah...saja je nak tengok...sebab ie mmg satu cerita yg shangattt best..rugi lau sape tak tengok...
GOKUSEN 1 (2002)
GOKUSEN 2 (2005)
GOKUSEN 3 (2008)
GOKUSEN THE MOVIE (2009)
pelakon yg berlakon menjadi pelajar dalam setiap cerita mengikut siri ini adelah berbeza..yang sama cume gurunya, YAMAGUCHI KUMIKO lakonan (Nakama Yukie) yg comel tetapi dalam masa yg sama sangat kuat dan merupakan generasi ke-4 dalam keluarga Oedo, satu kumpulan Yakuza...walaupun keluarganya mahu kan dia mengambil alih posisi ojou namun yamaguchi menolak kerana minatnya yg mendalam utk menjadi seorang guru.
ah...tak yah lah aye cerita lengkap sinopsis nya...skunk aye nak tunjuk setiap pelakon utama dalam drama ni...jom kite tengok...

ok..utk GOKUSEN  1


GOKUSEN 2
 (ni yg pling aku suke..sbb comel..kih3x)

GOKUSEN 3

t Gokusen special aq upload kemudian..dah guruh...t kene bebel nan mak..hehe...salam..





Comments

Popular Posts