Followers

Proud To be One

Proud To be One

Friday, April 29, 2011

Fez time ayue dok buatkan banner tok kawan ayue..tapi...???


Assalamualaikum...


tadaaaaaa!!!
hee~


fez time ayue cube wat banner...(okeh..sebenarnya second time..yg fez ayue wat banner ayue cube wat banner ayue sendirik seperti yang diatas...)


ayue dapat petunjuk adri sorang blogger tuh..tapi kerana ayue seronok sangat dapat wat banner sendrik tadi ayue terhilang pulak alamat blogger tuh..
sangat sedih yer sebenarnya sebab tak sempat nak berterima kasih!!!
ayue janji ayue carik nanti!!! sebab ayue nak bagi credit kat blogger tu....


pada Izmi..nah..hamik banner ni..tadi nak sangat,,,tak cantik..jangan merungut yer...hehehe~
xmo gune pon tape..aku cecube je tadi..lalala~


okeh...itu je ayue nak cakap...wassalam..

4 comments:

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "