"Contest Natural Beauty"



Assalamualaikum...
hai...kepada semua gadis-gadis dan abang2 semua..hehehe...tadi ayue blogwalking...pastu ayue singgah lah satu belog itu..waa...beliau join contest,,ayue pon klik lah...huhu...cam intresting je..nak cuba luck...saja-saja nak join sementara masa terluang ni...
psss : bukan nak pomote muka ye...ayue tak cantik pon nak pomote muka ayue laa...



okeh..ni laa contest yang ayue cakap tuh...contest dari Abang Stalker   . Saja je nak cuba nasib..mane lah tahu...hehehe....
okeh..sekarang ayue nak tag dua kawan ayue...agak-agak siapa yang layak terpilih untuk ayue tag??? ceh..ayat mahu demand ea ayue..bese die...

tadaaaaaa....


dan tidak dilupakan si cantik 


ea....dah siap tag terlupa nak tunjuk gambar lak....okeh..ni pic ayue ye....


baru lepas habis pertandingan perbahasan ni..hehe..chegu belanja di Kepci


hoho...so..im done....sape nak ikot klik SINI
wassalam..
with love,

Dunia Budaq Kechik




Comments

  1. thanks ayu join abg.. :) wah,bgsnya masuk perbahasan.gud luck ye dik..btw,abg follow ayu jgk. ;)

    ReplyDelete
  2. hehe~ waaa...terima kasih ye abg stalker..salam kenal....

    ReplyDelete
  3. Ayuuuuuuu, thnks tag. Tak reti lah nak masuk contest2 ni :( Ahha. Noob gila kan

    ReplyDelete
  4. eleh bella..ayue pun baru belajar lah..iz gemok tuh ajar..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2