Buat bising di wall org adalah lebih baik dari wat bising kat wall sendiri..ye ke???

Assalamualaikum...ohaiiyyooo....


hehe..tadi ayue jenjalan cuci mata dekat muka buku ayue tuh....jsambil jalan-jalan kat koridor tuh..biasalah...dah kebiasaan tangan ni nak menconteng wall orang + memekak kat chat box + memekak kat wall tu..mana-mana wall yang ayue pergi ayue akan tinggalkan jejak berdarah ayue...saya sangat suke mambuat kacau...


seperti yang berlaku di wall rakan ayue ni
...Ezzah Sofia  ...
habis wall fesbuk dye ayue conteng..aye juga menyonteng wall ayue...uwwaaaa....tak kesah pon..sebab ayue puas...hahaha...


hasil ikhsan incik google
fufufu...penat lah...hehehe...tapi merupakan suatu kepuasan untuk diri ayue memekak di wall org..wall group...wall kelas...hahaha...

terimas..
wassalam...







Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2