aku kuruss

Assalamualaikum...
hoho...aye lagi...dan aye lagi...semenjak dua tiga hari ni..rasanya asek nak menulis je...walaupun rasanya bukan ada benda yang berilmu sangat yang aye taip...aye pon tak tahu...hurmm..mungkin aye pon xde keje...tu yang menaip je kan....mintak maaf lah kalau entry2 aye ni menyemakkan dashboard sume follower2 aye..hehe..ampun dan maaf dari hujung kaki sampai hujung rambut ye... ( ceh...cam hari raya lak... )
aye jadik shuke lak bile tengok makin hari makin tambah follower aye...rase cam xcited...yelah..aye x kesah pon lau org x amik tahu pon sal entry aye..tp skuran-kuranye depa dah follow aye..kan2x..
hoho...
beberapa hari sebelum ni..aye adew ikot mak dan ayah aye pegi kenduri kawen..kat mane?? kat tempat lama aye...kat FELDA SEMENCHU, Kota Tinggi Johor...dah namanya pun bekas tempat tinggal..jadinya ramailah rerakan mak dan ayah aye..memang dah jadi kebiasaan lau dah balik situ memang berjam-jam lah kene tunggu..ramai sangat kekawan lama beliau dan beliau...dan ade lah seorang makcik ni yg merupakan jiran lama aye..


"ei Yu..ko ke tuh??? asal dah kurus??? cik Jah ingat Fatiha tadi"


wahh...ini sudah baguss...dye cakap aye kurus...ahaha..bangge3x..twink3x..bukan selalu org nak kate aye kurus..hehehe..lepastuh kan...kami gerak lah pulak balik umah atok kat FELDA AIR TAWAR 5..kebetulan adew jugak mak ngah aye...dan sekali lagi..


" kenapa lah kau ni kurus sangat??"


sekali lagi adew insan kate aye kurus pada hari yang sama...hehehe...aye rase terharu...malu pon adew..lalala~
tp sejauh mana kah kebenarannya??? aye pon rasa aye dah kurus..sebab ape?? sebab baju aye yg dulu agak2 sendat kini sudah longgar ye..suar jeans aye pun dah longgar..horreeeaaa!!!!! pas ni dah lea kai kebaya dah...aye suke....sye suke...sangat suke...
hehehehehehehehehe~

Comments

  1. kurus ek???
    sama a ngn saya pun..ramai ckp kurus..huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2