home sweet home

lala...alhamdulillah..home sweet home....pukul sebelas tadi bertolak dari KMJ...pukul satu lebih sampai  umah...tapi sebenarnya aku sedih tinggalkan KMJ tuh..yelah...kawan2 ramai kan kat situ..bila balik rumah aku xde kwan..takde org nak ajak berbual...haha...tp adew kucing aku..
i will definitely miss all my friends...dan yg paling aku rindu mstinya si dia...si dia yg aku syg tuh..
td sebelum balik jumpa die kejap...sempat rakam perbualan dengan die...sekurang-kurangnya  aq boleh tgok rakaman tu bila aku rindu kan..hahaha...( gediks  sungguh..hahaha)
arghh...ayue..ape merepek ni....tak malu ke..hahaha/..ah lantaklah...blog aku kan...hak aku nak cerita apa..salah ke lau aku nak cerita sal org yg aq syg.....haha....dah lah..penat..tido jap...tata....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2