Followers

nak tidow!!

aq datang lagi...hahaha
alorghh...aku x leh titow nip...urmm..puas aku tutup2 mata..tapi x lelap jugak..ni kesan minum nescafe td ni lah....kan dah tak leh tdo..tp dah ngantuk..tap mata xmo pejam...
adew sesapa x nak bobok kn aku???
ermm...
aku nak tidow..aku nak tidow..mata dah penat ngadap lappy...lama2 rabun aku...dah la mmg dah sedia rabun..mkin teruk lah jadinya lepas ni...
uwwwaaaa!!!!
aq nak titow..tp x leah...xnk men zombie g,,,dah penat lawan zombie yg tak habes2 uh..tp kene lawan jugak....ciss....x gunew nyew zombie serang rumah aku...tak puas hati....dah lah energy sikit...zombie berjuta kat laman umah...argghhhh!!! bile nak menang ni....tensen..arghh..kan bgus lau aku dapt titow cam kucing ni....jeles3x!!!

Comments

Popular Posts