Followers

aktiviti sepanjang cuti..

Asslamualaikum...aloha everybody...
huhu...dua hari aku x update apa-apa walaupun free gila sekarang ni...haha..itulah namanya kemalasan melampau..
okeh..aku rasa hari ni aku nak cerita apa yang aku buat sepanjang cuti..(ceh baru 4 hari cuti dah belagak..mcm dah lama sangat je..puii..)hahaha...okeh...bermula pada waktu pagi..bangun pun pukul 9 ...bngun dan terus mencari hp yg dah kat mane...trus kejutkan si dia...lalala~ then..pergi bilik air basuh muka dan gosok gigi..perlu cite ke??..ntah..ahahaha...betul2 terperinci ni...okeh..kita sambung..lepastu g dapur tengok mak dah mula nak masak...padahal pagi2 mak dah kejut..aku je tido mati ...tugas aku?? seperti biasa..membasuh baju..tu pon kadang2 mak aku dah settle kan separuh..aku tukang sambung je...pemalas nya aku...kadang2 tuh aku tengok2 jugak mak aku masak..tengok je..haha...sejujurnya..aku x pandai masak sangat...pelik kan??? dah besar panjang x pandai masak lagi..aku cume pandai sikit2 je..macam ayam masak merah..sup ayam...masak asam pedas..yg kadang2 x jadi ..tapi kira ada la jugak yg aku pandai kan...aku x minat lah masak..tp kadang bila dengar kekawan yg lain pandai masak nilah..tulah.jeles gak...hurmm..tp minat aku tak mcmtuh..arwah nenek aku pernah cakap..pandai mana pon tetap aku kene g dapur jugak..die tak suke cucu dia x pandai masak..tp kdg aku sakit hati sebb bila aku msak xde org nak makn..nmpk sgt x sedap..bhahaha...
tp kekadang tuh habes jugak dowang mkn...ermm..okeh...sambung pada aktiviti aku..lepas aku cuci baju mesin yg cuci..aku start angkat baju kering pastu sidai baju basah..ermm..pastu aku dok depan tv..tgok katun sambil lipat baju..dah siap aku g mandi..lepastu mula lah bukak lappy kesayngan aku ni..dan bukak FACEBOOK..keje aku?? men game zombie land,baking life,millionare city..farmville..dan lain2x yg sewaktu dgnnye..hahaha..sampai petang..kekadang aku tetido dgn lappy tebukak...aku sembahyang tau..jgn fikir aku tak sembahyang lak...
zombie lane
millionaire city

t malam aku sambung lagi...sampai lah aku tido...tu je keje aku..makn minum pun sambil ngadap game..penuh otak aku dgn game...kerja?? mula2 mmg nak cari keje..tp xde transport..so aku tanam anggur kat farmville je lah..hahaha...k lah...aku nak sambung men game ni..kang mati lak sayur aku...dadaa...

Comments

Popular Posts