Followers

suck!!

Assalamualaikum w.b.t...ohoho...aq dapat unline..yes!!!

ermm...nak cite sikit ni..aku memang tak puas hati betul hari ni...salah kah kami menjadi PDT??? adakah PDT itu sesuatu yang sangat hina sehingga diperlakukan sedemikian rupa??? tak boleh ke org2 yang bernaung di bawah PST hormat sikit kepada kami even kami tak sama???
kita just main2 je untuk bola tampar tu...just for fun..tapi perlu ke mereka pshyco cam tuh sekali??? kami tergugat?? no! kami just tak puas hati..lebih teruk.apsal tak hantar pemain ori utk fight??? kenapa mesti mereka hantar individu yang mmg dah terkenal hebat dengan permainan ni?? kenapa mesti hantar budak KAKOM?? satu penghinaan dan ketidak adilan kepada PDT...
paling teruk bila masing2 perangai macam setan betina terlepas kandang..menjerit sana sini even ade budak lelaki dekat situ..padahal dah maghrib dah...itu ke sifat budak2 PST yg pandai sangat tuh...aku sangat tak faham!!!!

Comments

Popular Posts