Followers

hepi day!

assalamualaikum....ohaiiyyoo!!..
mood hari ni : terrrsangat hepi..(even bengang sikit dgn budak pst)

okeh...kenapa ye aku hepi?? hoyyeeaa...coz semalam aku baru je habis boria dan ianya gempak sangat...tp beselah...tetap ade yg tak puas hati...sape??? of coz lah pst...depa dok kata PDT nye boria ta best...lantak lah..pk dowang punye best ke??? bajet hebat lah..tak best wat pe tgok..kan2x??
hari ni lak...sesi bergambar...lagi best..dah la aku ni hantu kamera...lau lea sume gambar aku nak...haha...dengan pakai baju kelas berwarna purple kami amik pic...dah macam pic family pon adew...haha...gambar hari raya...pastu x cukup dgn itu..kami snap lebih bnyk pic gune kamera wani hanim..tak kurang jugak kamera kat hp memasing...rasanya berpuluh gak pic kami...dgn topi lah..payung lah..kat jalan raya lah...alahai...

tak leah nak amik pic solo...mesti ade je yg dok tumpang interframe sekali...sebagai contoh dak EL...yg memanjang ade je muka dye...kat pic bebudak perempuan je pon dye nak interframe.. mane2 mesti ade punye...aku tak dapt nak upload pic sagt sbb bnyk pic boria and juga pic kai bju kelas ade kat kamera wani hanim...so..hope you guys can enjoys dgn sedikit pic yg aku upload ni k...



konon2 tepi pantai..puii..haha

ni pakaian masa boria...gempak tak???sebelah tu si pemalas daus..haha

Comments

Popular Posts