comel???

comell?? ahaha... macam mane korang describe comel itu?? 
for me comel tu abstrak lah... comel tuh bende2 yg sgt menarik perhatian.. cute miut lak uh.. pade kebanyakan perempuan mungkin something was cute if it was in pink colour.. sangat ramai yg beranggapan demikian..tp itu jugak terpulang kepada individu.. mungkin adew yg suke hijau..biru..alah...pendek kate mengikut citarasa sendiri laa... 
banyak bende yg lea diklasifikasikan sebagai bende yang comel..kadag2 kite tgok kucing pon kita ckp comil..or any animal that were cute..cartoon lagilah...terutama anime..mmg ramai akan ckp cute..lau cartoon cam twittie tu pon comel..pe lagi lau tgok bugs bunny masa kechik..alahai..teruja..tak pon tom and jerry...haha..
tengok tuh...kan comel sgt kan..hehe~tp bile dah besor tom dah tak gemok sgt mcm ni..but still cute..i loike it..sometimes aku suke gak tgok baby looney toons..tu lagi lah comel gile..sgt2...


comel tu pon boleh merujuk kepada seswatu yg kecil.. yg lau kitew tgok lea wat kitew rase geram.. yg plg obvious sekali lau kite tgok semestinya baby... lau tgok baby tuh...Ya Allah..geram tak terkata kan...
pe lagi tgok pipi dye.. geram sangat... asek nak di pegang-pegang je...
tgok uh..alahai.. comel nyew... anak kucing pon cecomel je aku tgok....ah senang kate banyak lah bende comel yg menarik perhatian aku...dari baju..barang2..semua lah..hahaha~
comel..wee~~
mug ni comel!!!! ahai....

bnyak lagi bende yg comel yg kalau boleh aku nak sumbat kat entry ni...but still t aku ta puas hati...huhu~ k..daa!!

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2