balik kolej..

hoho...masa yg dinanti utk balik ke koleh oleh2 kanak2 yg suke balajar dah tibe...
sok kami akan melangkah kan kaki kembali ke Kolej Matrikulasi Johor (KMJ)...
namun bg pelajar cm aku yg masih lg kepala batu utk belajar dan mmbuat assigment yg ntah ape2...mungkin esok adlh hari yg agak menjengkelkan...
hmmm...aku nanak balik...malas nyew..tp takpe..
td aku shopping jup..( nanak balik..tp shopping sakan )...beli pape yg ptut...wee~ dapt selendang baru mey..huhui...dapt beg utk lappy cyg aku ni...yg sepatutnye berharga RM150 tp setelah aku bodek2 aunty uh dpt RM100 jep..uww..suke2x..warna ape??? merah..haha...nak tgok??pd kekawan aku yg KMJ uh..sile lihat di KMJ t ye..wee~
pastu..ape lagi aku beli eak..ermm..majalh tu mmg tak lepas lah...sebungkus maggi tok bekalan masa depan...lagi...inner baru utk selendang...lagi...barg2 perempuan...haha...uhu..shampoo aku...
ishh..aku ni lau shopping dgn mak ayah aku..mmg aku dok habeskan wet dorang..sian ayah aku...
boros betol anak dye ni..sowe ye ayah..mak...hehehe~
k lah..nak mandi..cau~~~

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2