kejohanan olahraga KMJ

huit3x...salam to everybody...
yeay...seperti tajuk yg tertera di atas...
haha...
kejohanan olahraga kolej matrikulasi johor....yg berlansung hari nik....
best gile plus penat.....yg pnting otak aku penuh dengan warna purple sekarang ni...dah berjangkit dengan syue lak....mana tak nyew baju blok kami al-jazari berwarna purple yewp....
nak dijadikan cerita..aku dan juga seluruh roomate aku..(ceh..mcm roomate ramai sangat)...masuk 4x400....percaya tak???huh x???
you better believe it guys....then..dari 8 kumpulan kami hanya dapat nombor 4 jewp...boleh lah tu kan....haha....
kejang jugak kaki kejap....tapi adat lah kan...masa berlatih lari2...padan muke aku kan.....tu lah jadik org suke main2....dapat balasan....
then...kejohanan tuh agak meriah..dengan maskot2 yang pelbagai...blok kitowunk maskot rama2...blok D maskot merak..E pulak harimau..F bunga...Blok A lebah (yg aku tgok dah mcm masked rider)...
tp fun sangat..beselah...oh yewp..nasyid hati tuh yg aku masok dapat johan tau...hahahaha....percaya tak???
aku pown x percaya....k...meh tgok pic kitowunk kat padang td..













Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2