Serba serBi Tak Kena

Assalamualaikum...(jawab jgn x jawab)
kenapa serba serbi x kena???
aku tak tahulah...makin hari nak balik KMJ makin aku serba serbi tak betul...
serba serbi lah senang cerita...aku pun x tahu kenapa...
dalam hati aku sangat berharap semua akan kembali normal seperti dulu...
tapi aku tahu semua tu pasti takkan berlaku dan takkan terjadi...
aq tak pasti sama ada keadaan ni akan berunbah...
aku buntu..
aku keliru..
namun..inilah risiko yang aku kena tanggung...
aku yang pilih jalan ni...
aku yang buat keputusan ni..
baik buruknya aku kena pegang..aku kena junjung...
namun aku gembira dengan pilihan aku...
aku tahu apa yang aku buat...dia pun dah dapat gembirakan aku...and aku bersyukur kerana aku tahu
keputusan aku betul...
Semester 1 membawa seribu satu suka dan lara...
Semester satu membawa seribu satu senyum dan tawa...
Semester satu juga membawa seribu tangis dan hiba...
Semester 2???
...................................................
msih tiada apa-apa...
mengharapkan yang terbaek untuk semester 2..
untuk kembali normal seperti dulu pasti tidak mungkin..
hati yang telah terluka sukar disembuhi...
hanya kata maaf yang dapat aku hulurkan sekali lagi...
maafkan aku...
maafkan aku.. 
maafkan aku....

Comments

  1. knape ni ayu?
    amer doakan yg terbaik untuk ayu k...
    nme pon hidup..biase la masalah n suke duke..bTW...U can do it sem 2!!!chayok2

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2