jalan2!!!!!

Hoyyeeaa!!!!
wat a happy weekend!!!! love it so much and it will not going to be erase from my memory...heheh
statrting with no plan...but it end with such a joyfull and hapiness moment...
bermula dgn rancangan ke Kuala Lumpur tetapi ditukar ke Melaka Bandaraya Bersejarah atas sebab2 yg x dapat dielakkan.....
kami ke rumah madiha rafiqah...bertemu muka dgn Ibu,mama,umie..dan bibik...tidak dilupakan adeq2 madi yg cute miut dan peramah...memula je agak sombong.. hehe
maka berkenalanlah aku dgn rais,ila,yas,wan,raihan,rabbani,ryan,afiq, dan juga along...
hari pertama...tepat pukul 7 malm..kami menanti ketibaan putera2 Kmj...iaitu  wan,zube,nas dan izmi..juga seorang lagi insan yg aku x kenal...kuang3x...
dengan menaiki jentera berkaki dua mereka dtg dgn penuh gaya...wahaha...nyampah...malam tu kitowunk makan soto..(kami yg masak k...lalala~)...nugget,buah..izmi dgn penuh selera membaham nugget2 didepan mata tanpa mempedulikan orang lain yg berada di sekeliling nye..haha...lepas kenyang perut semua dok lepak kat luar...buat apa???saja duduk2...then...kitorang duduk bersila dan main satu permainan...
alah..lebih kurang cam main tepok2 je...haha..tapi fun..sebab kalau kalah kene denda ko..
tiba lah giliran izmi didenda dan denda nya adalah mengucapkan I love you pada da....
dan korang nak tahu apa iz buat???
dengan penuh gentleman..(kononnya)..die masuk dalm rumah..dan berlindung di sebalik pintu...tetiba die keluar menuju ke arah da..dgn menghulurkan jam yg sebenarnya milik wan dye melutut di depan da dan mengucapkan...
"oh macik..I LOVE YOU'' dan kitowunk pon bergelak ketawa dgn sesuka hati menyaksikan adengan denda itu yg onuh dramatik..hahaha..
esoknya..kami semua ke DP dan MP..hajat utama.nak tgok harry potter dan juga ke bookstor cari novel...dan kami memilih tempat duduk di belakang sekali...kuang3x....pandai budak ni pilih spot ea..hish3x....
perancangan pertama petang tuh juga nak g pantai..tp memandangkan wayang habes pukul 6 lebih perancangan ditunda keesokan hari...dan yg lebih menggembirakan..ibu dan adeq2 ikut ke pantai!!! yea!!!!
maka..pergilah kami ke pantai...izmi tak ada sebab die dah balik muar....so...mandi manda lah kami sambil menjaga adeq2...
klimaks percutian ini adalah di saat aku hampir lemas di situ!!!! arrgghH!!!..tercungap-cungap aku mencuba untuk kembali ke dasar...kesian idaa..aku tarik die..dan dia sekali  tenggelam dengan aku...aq cuba untuk menyelam dan perdi ke tempat cetek..tapi kaki aku x dapat digerakkn..aku dah tenggelam timbul...
hero?? mesti korunk ingt zube..huh..lupakan..dye jauh dari aku masa tuh..hero aku adalah ida dan juga nas...mereka yg selamatkan aku...I LOVE YOU!!!thanks a lot guys!!
then aku ke pantai..duduk sekejap..amik nafaz,,dan menangis di bahu ida...hahahaha..
alah..tp kejap je..x lama lepastu aku  main air balik...tp kali ni tak ikut diorang ke tempat yg dlm lah..hajat hati nak belajar berenang tp belajar lemas pulak..hahaha
so..ptg pon menunjulkan diri....kami bersiap..bilas badan dan destinasi seterusnya???
JONKER WALK!!!!...
tp kitowunk terpecah..haha..aku jejalan dgn zube..
beli topi..beli beg..beli kotak pensel..t post depan aku upload pic2..ni tak sempat nak upload lah...g pun gune lappy madi ni...lappy aku di hostel...x bawak! lalal~
ok lah...sampai sini je post kali ni...bebila aku cerita lagi k...haha...bibik masak kari hari ni,,aku nak g makan,,,hahaha...hoyyeeaa...nice trip..nice memory..nice things...hehe...MMUUUAAAHhh buat you all...







Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2