hujan....

hujann.......
aku memang suka hujan...sejuk je...lepastu bunyi hujan yang kadang2 buat aku tenang..(hujan renyai)....tapi masalahnya aku anti satu je bila hujan ni...apa??
GURUH...aku memang cukup anti dengan guruh..takot sangat...rasa bergegar bila ada guruh...

pernah,kat kolej..dalam bilik..tengah sedap-sedap tido..guruh berdentum 3 kali..kuat sangat...aku ingat aku soarang je yang sedar masa tu...dalam hati aku dah fikir macam-macam dah...
contohnya;
*dah nak kiamat ke??
*apsal bergegar ni?? ada gempa bumi ke??
haha...tetiba terdengar suara...
''korang..aku takot...''
aku tak ingat itu suara sapa...madi ke,ida ke syu....yang pasti lepas tu semua berkejar ke katil madi..satu katil 4 orang...haha...

tengah hujan sebenarnya ni....dengar tak bunyi hujan???haha..mestilah tak kan..aku je yang dapat menghayati bunyi nye..lalala~
selalu nya,kalau aku nak cari idea untuk diluahkan aku ada port baik punye...iaitu di anjung rumah aku....kenapa??
korang tengok lah sendiri kenapa aku suka cari idea kat sini....
hah...ni lah anjung rumah aku...yup..memang nampak buruk..tapi kat sini lah
aku memerah otak mencari idea...




permandangan depan rumah aku...cantik tak???
tanya lah sesiapa yang pernah datang...lau aku, mesti lah cakap cantik...


ada ala-ala tepi pantai tak??hahaha
so..dah tahu kan tempat aku perah otak??
hurmm..masa aku perah otak kat sini tetiba hujan pulak turun..tu yang nak tulis pasal hujan tu...tapi..nampaknya lebat...dan GURUH berdentum!
xSUKA!!!
aku nak masok and na shut down..kang x pasal-pasal disambar petir lappy aku ni camne??merana aku mey hunn!!..
k....sekian tok kali ni ye...
assalamualaikum....
sweet....hee



Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2