Followers

haish....hahaha

haishhh


salam....ngee~
nampaknya ''haish'' akan menjadi ayat favourite aku lepas ni..kenapa?? aku pun tak tahu...
hurmm...ternyata duduk di rumah saat cuti memang membusankan....walaupun ada kawan-kawan yang cuti sama dengan kita..tapi nak nampak batang hidung pun susah..yelah sebenarnya malas nak gerak...


nak tahu tak apa aktiviti aku sepanjang cuti??
*makan
*tido
*online
*makan
*tido
*online
*makan lagi
*tido lagi
*online lagi
dan kebanyakannya memang tido...
makan..makan dan makan




tido..tido dan tido
unline...unline...dan unline lagi




konklusinya memang aku balik bercuti untuk menambahkan berat badan yang dah sedia berat ni....hajat hati duduk dirumah nak turunkan berat badan...tapi hanya tinggal kenangan sahaja...sob3x...
bila dikira-kira...baru 2 kali aku keluar rumah sebnarnya...satu,aku keluar dengan besties aku..Ila dan Dyana...tu pun pergi BONZAI je..nak jenguk dyana yg kerja sementara cuti kat situ...
kedua..aku ikut mak ayah aku ke JB..pergi rumah sepupu aku....
tu je lah aktiviti luar yang aku buat....
kadang0kadang nak online pun agak malas...tapi tak ada kerja lain..online lah juga...nasib baik ada lappy ni...
hurmm.....


tak sabar nak balik kolej....memanglah nanti busan sebab belajar..tapi sekurang-kurangnya ada gak benda nak buat iaitu belajar...tapi bila kat rumah..mmg aku bosan..mana tak nya aku duduk sorang2...mak ayah pergi kerja..adik2 sekolah...tinggal aku,dan kucing2ku..tu pun kdg2 kucing2 tuh merayau ...


papepun..aku rindu kat kawan2 aku...terutama...tettttt!!!!itu yg pnting...lalala....hehehe...
k...aku nak pergi mandi...dah petang sangat ni...nanti kang mak aku bising anak dara tak mandi....hahaha...
ha..baru je tulis dah berbunyi dah...
''ye mak..nak tutup lah ni..nak mandi..''
hehe...k...so long...nantikan entry baru aku ye..
wassalam

Comments

Popular Posts