argghhh!!!

T.T...
kenapa???
result aku....nak kata terok..taklah sangat...tp still tak puas hati....but i can accept it....sebab aku tahu salah aku..aku yang banyak main2...hehehe...
okeh...ish..malam ni sangat menyimpan memori seram unuk kami warga blok c...dan maybe warga blok D 
kenapa???
kerana kami tengok histeria secara live...aku x leh cerita lebih2 kat sini....tapi apa2 pun itu antara pengalaman yang menyeramkan sepanjang aku ada di sini....mungkin disebabkan tekanan nak dapat result....
hurmm...ramai jugak yang terkejut plus lemah semangat tadi....ada yang menangis...yang menggigil...tak kurang juga yang terkedu..tapi yang aku tak puas hati budak lelaki datang tengok macam ada pertunjukan circus kat blok kitorang...siap lea ketawa2 lagi..tak faham aku...
Alhamdulillah...roomate aku dan aku x knapa2....kami dapat menghadapinya...cuma dua orang member aku yg lemah semangat....mungkin sebab terkejut...tapi syukur aku and syue cepat2 bawak diorang ke masjid...sambil2 tu kitorang baca lah apa2 yang patut...
bila keadaan dah reda..kitowang terus ke cafe..lapar kot....mkn kat bilik...malm ni kitowang tido sambil dengar yassin dalam bilik...tenang sikit hati ni...nak kata berani tu x lah berani sangat and nak kata takut tu taklah takut sangt..tp aku ttp admit sedikit sebanyak ade jugak perasaan takot tu...mana taknye..lepas dengar je budak tuh menjerit hisrteria...satu blok lari ke masjid..termasuk budak blok d...(masa tu tgh ada perjumpaan)...dah macam kambing keluar kandang..mencecet-cecet sume lari..termasuk aku  
okeh lah...aku dah ngantuk..nak tido..lagipun..dah cuak ni...bulu roma dah naek..hehe...k..assalamualaikum...
p/s : aku masok pertandingan nasyid..doakan kumpulan kami menang k..hehehe....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2