Followers

A+B+C = ABC......

Abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.......haha..dulu masa sekolah tadika addicted sangat dengan lagu ni...hari-hari nak nyanyi...abc..abc...tapi post kali ni bukan nak menceritakan tentang abc sekolah ni...tapi Air Batu Campur...nama singkatan ABC....
ni sebenarnya abc kat kolej...heheh
 
Dipendekkan cerita memang dari kecil aku suka makan ABC..senang kata yang sejuk2 semua aku suka makan..terutama ais..hehe..bak kata ayah aku
''kau ni makan air batu macam makan keropok! "
haha...bila aku diperkenalkan dengan insan-insan seperti DEE DYANA,ILA KHALILAH,UMIE OHH UMIE..x ketinggalan  ANGEL VS MIOT...dan rakan-rakan seperjuangan lain makin gila lah addicted aku terhadap ABC....waktu itu jika ada kesempatan pada petang hari..tak kira lah selepas kelas tambahan atau bila-bila..pasti motor-motor yang ditunggang oleh penunggang tanpa lesen seperti kami akan bergerak ke satu kawasan bernama ''BONZAI"..kerana disitulah subjek idaman kami dijual..iaitu ABC!



ea..nanti bila2 aku upload gambar mereka..dan juga kawsan tersebut untuk tatapan kalian..dah kene seru dengan mak aku ni...hehehe...
wassalam

Comments

Popular Posts