Penat!!!!

salam....
hai3x....

aiseh..penatnyew aku...kenapa??? baru jew sampai umah..bergerak dari KMJ pukul 2.30 ptg tdi dan tibe di rumah pada pukul 7.30 mlm...ahai..sakit pinggang aku dibuatnyew....tp time kasih kepada pakcik tersayang yg jemput aku kat tangkak.....hee~~...dye ada hal..terpaksa lah aku ikut dye g batu pahat kejap...g anew?? kg seri medan batu pahat.....

hurmm..akhirnyew...cuti sem yg dinanti tibe jua...last paper tadi sebelum balik adalah biologi...
alhamdulillah...aku dapt jawab...(tapi tak tahu lah betul ke tidak )...aku men bedal jew tadi..mmg lah masuk apa yg aku baca...sebijik2..tp still aku rasa bnyak salah....tp aku agak puas dgn biologi aku berbanding dgn paper2 yg lain....lalala~

arghh....ape2 pun aku dah tibe rumah..dan ape yg aku tahu..aku nak tidow!!! puas2x....hahaha...
ZzzzZzzzZzzz

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2