haloo!!!!!

hai3x....
bertemu kembali....wah...nmpaknyew aku semakin aktif menulis.....dan aku uga menyukainya...walaupun x lama lagi ujian akan menjelang nmun aq tetap nak unline...ta kira2...lalala~~

bailklah...agak2 korunk entry kali ni tentang apew???....
hurm...
cube teka....aku tunggu ni...mana tahu korunk teka betul kan....
lea lah jdi tukang tilik ke nanti...hahaha

hurm...actually entry kali nak cerita sal 'hantu'....bohong lah kalau korunk x tahu pape pasal nik....semua tempat,,,bnyak atau sikit...pasti ada kes2 berkaitan dgn benda ni.....bohong jugak kalau aku kata aku tak takut...hurmmm....

tapi dlm takut2 tuh..ttp nak tahu pasal benda ni kan...bila bercerita tuh mcm best...pastu nanti tido malam siap lah..berpeluk-peluk....utk insan2 yg duduk asrama mesti lagi bnyk cerita tntg benda nik kan...
hurmm...dulu masa aku duduk asrama pun bnyk cerita tntg nik...yg kene hempap lah...yg kene kacau lah..macam2 ade....

ada satu kes tu...di hostel lama aku...adelah seorang kakak tuh...dye pergi gosok gigi..malam2....(beselah...x gosok gigi t kang tido dgn mknn x seda plak kan..)...tgh dye dok sedap nikmat menggosok gigi dgn ubat gigi..( xsilap aku colgate)...dye perasaan ada org sebelah dye...kalau kau..tgh gosok gigi..mesti kau nak tgok org kan...so..dipendekkan cerita kakak tuh pun tgok...dan alangkah terkejutnya dye apabila melihat,,,sebelah dye tuh org tgh gosok gigi pakai pisau dan penuh dgn darah...kakak tuh pengsan dekat situ jugak...

hurmm..itu salah satu dari cerita kat hostel lama aku...asrama kan..biasalah tuh...ada satu dom kat hostel aku tuh..dah jadi tempat jin beranak pinak dah....dom uh mmg x pernah bukak sebenarnyew...tp nak dijadikan cerita,masa taun aku masuk,mmg ramai...so..dom tuh kena bukak..sbb budak2 takda bilik,,,,tp yg duduk dlm bilik tuh semua kakak2 dari kelas KAA...(aliran agama)...dan...memula aku tak tahu pun bilik tuh penuh dgn benda tuh...sampai lah ada satu kes histeria besar2an di ostel..(tp time tu aku outing balik umah)...yg kene lak tu kawan aku....

rupenyew malm tuh diorang buat mlm hati ke hati...cerita masalah diorang...ada sorang kakak tuh meraung panggil mak dye..(yg dah mninggal)...dye rindu...tibe2 kawan aku histeria...ramai lak uh...hurmm...sian kawan2 aku...dowang nmpk gule2 lah...pastu bayangan wanita lah...

adew senior tuh tnya kat kawan aku yg histeria tuh...dye tnya..
'kau sape?? kau nak ape??"
"aq cari anak aku...aku nak anak aku..."..(kawan aku jawab...suara dah berubah)
"sapa anak kau?"
"Rabiatul sarah.."...kebetulan,.,,nama kawan aku yg kena tuh Arbaatul Sarah..hampir sama dengan nama anak bnda tuh...
senior tu pun kata..
"ni bukan anak kau..anak kau xde kat sini....''
tp bnda tuh tak nak pergi..so,,kawan aku tuh ayah dye amik bawak balik rumah....hurmm....aku xde masa kejadian..agak rugi x dapat tgok..hurmm....

ish..k lah..aku cuak nak tulis banyak2 nik...kang x pasala2 kang....k lah...cau...
assalamualaikum....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2