ARGGGHHHH!!!!!!!!

Mkin aku xnak pikir....mkin lak ko dtg....aku xnak pikir ko lah...ko lea blah dari otak aku x!! apsal lah ko nik menyerabutkan otak aku....aku benci tahu x...aku sakit...aku luke...

msti korunk tertanya-tanya kenapa dgn aku ni....hahah...actually aku okey jew...( tak tahusebenrnya tgh gila )....
hurm...suah jadi seorang pelajar kan....mkin nak periksa mkin banyak halangan dan cobaan....ape lagi kepada budaq2 otak jahat cam aku...biasalah..budak kechik kan...ade je salah aku yg org nmpak...

tp aku x kisah pun..asalkan anku gembira...yelah..walaupn maybe maaf aku kepada insan yg berkenaan ibarat mcm tanam tebu tepi lidah...tp aku tahu apa yg aku buat....aku dah mintak maaf dgn ikhlas n its up to them....mm aku dah kehilangan kawan kerana sikap aku...tp aku kan kuat...so..x penting kot....
aku masih lagi boleh hidup..xmati lah lau aku xde kawan..cume x keruan je..lalala~~

ape yg aku tahu...aq dah biasa hidup sorang..mungkin nmpk mcm bohong..tapi itu yg aku rasa...biarlah apa org nak kata...AKU ADALAH AKU DAN AKAN MENJADI AKU SELAMANYA....xde ot=rg boleh merubah aku selain diri aku sendir..dan aku x mahu ubah diri aku...kenapa????
sebab aku suka diri aku....budak jahat....budak kejam???

pendekkan cerita..biarlah aku hdup dlm dunia aku sendiri....kan??
wassalam.....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2