Followers

aq budak jahat

Tak ade benda sebenarnya yg aku nak tulis...tp bila aku terbaca blog seorang insan itu...baru aku sedar,,,aku mmg jahat....jahat sangat....walau mcm mane org ckp aku baik,aku comel n wateva..aku tahu aku mmg jahat....


budak jahat...


























sifat aku buat org mudah berteman dgn aku...sifat aq yg mesra mungkin mnarik perhatian insan itu...


kawan2...
boleh tak ajar aku supaya jd budaq baik???
boleh tak ajar aq supaya x kecewakan org???
aku ni jahat sgt...
aq hidup dalm dunia ego aku...dunia budaq2 aku....


mmg....realiti korang semua nmpk aku ceria...aku hepi...aku senyum..ketawa...usik2 org...tp dalaman???
aq saja yg tahu....mungkin org ingat aku mmg budak yg x padan kechik..suka menyakitkan hati org...suka mengacau org....hati kering...thunya nak enjoy jewp..( beselah..budak2 lah katakan)
tp sapew yg tahu...dlm diri aku ni adew aq yg lain..'aq' yg org lain x nmpk....'aq' yg aq sndiri nyorokkn dari korunk supaya korunk xtahu sapew 'aq'....


walau rapat mcm mane pun korunk xkan nmpk 'aq' tu....'aq' yg lemah..'aq' yg kuat nanges...'aq' yg lembut....haha...lembut ke aku?? hnya aku yg tahu...
walau mcm mane kuat pun aku...walau mcm mane kering pun hati aku....dlm...aku msih lg perempuan...yg hati mudah terguris....mudah terasa....jahat??kejam?hipokrit??
ye...aku akui....


dye buat aq sedar aq mmg jhat....aq mmg ptut x de kawan kat dunia ni kot....hurmm...dlm ramai2 kawan aku sejak aku sekolah rendah...xde sorang pun yg faham aku....mereka hanya kata..
''ayu,aku faham kau...aku kenal kau..."
tetapi realitinya...TIDAK....yg diorang kenal..yg diorang nmpk..yg diorang tengok dan yang diorang kata bukanlah aku.....


susah utk mengenali sifat seorang NURHIDAYU BT. MD.NOH....even my mom n dad x kenal aku yg sebenar....


dan aq x mengharapkan korunk kenal aku....even si 'dia' yg special dlm hidup aku.....krn aq tahu sukar tok menembusi lubuk hati insan seperti aku....


tp jgn risau....
aku akn sentiasa senyum...
sentiasa ceria...
sentiasa hepi...
sentiasa ketawa...
dan sentiasa bercerita utk korunk.................


aq mintak maaf....
aq budak jahat.........





Comments

Post a Comment

Popular Posts